کد خبر: ۶۵۹
مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در گفتگو با " پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی":

موشن گرافیک "60 ثانیه با تاریخ " انتشار معارف انقلاب اسلامی در فضای مجازی است

مجید قلی‌زاده درباره موشن‌گرافی "60 ثانیه با تاریخ" که قسمت اول آن با عنوان "رسانه‌های انقلاب" توسط پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است گفت: من این موشن‌گرافی را دیدم. کار بسیار خوبی بود. به نظر من در عین حال که کوتاه است جذابیت و پیام بسیار خوبی هم دارد و در 60 ثانیه‌ می‌تواند مطلب خوبی را به مخاطب منتقل کند.
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

مجید قلی‌زاده مدیر عامل خبرگزاری تسنیم در گفتگو با پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی درباره موشن‌گرافی "60  ثانیه با تاریخ" که قسمت اول آن با عنوان "رسانه‌های انقلاب" توسط پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است گفت: من این موشن‌گرافی را دیدم. کار بسیار خوبی بود. به نظر من در عین حال که کوتاه است جذابیت و پیام  بسیار خوبی هم دارد و در 60 ثانیه‌ می‌تواند مطلب خوبی را به مخاطب منتقل کند.

وی با بیان اینکه "60 ثانیه با تاریخ" باعث می‌شود در شبکه‌های مجازی معارف انقلاب اسلامی انتشار پیدا کند، گفت: در موشن‌گرافی "60 ثانیه با تاریخ" ضرب آهنگ و تکنیک خوبی به کار رفته و به درستی از تکنولوژی استفاده شده است و از این جهت که تکنیک‌های جدیدی برای بیان تاریخ و انتقال پیام استفاده شده یک نوآوری و خلاقیت به کار رفته است.

مدیر عامل خبرگزاری تسنیم درباره اهمیت این نوع کارها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: کارهایی از قبیل موشن‌گرافی "60 ثانیه با تاریخ" از جمله کارهایی است که نیاز است در شبکه‌های اجتماعی تولید شود. این نوع کارها  بسیار بجا و خوب است چراکه مردم حوصله کارهای طولانی را ندارند و به نظر من بسیار مطلوب است که این نوع کارها چه در حوزه انقلاب اسلامی و چه در حوزه دفاع مقدس و موضوعات مختلف دیگر انجام شود و بازتاب این کار در مخاطبان دیده شود. همچنین می‌توان با نظر مخاطبان تغیراتی نیز در آن داده و این کار را رشد داد.

 

به گزارش پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی٬در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی٬پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی موشن‌گرافیک "60 ثانیه با تاریخ" را با رویکردی جدید برای سلسه مباحث تاریخی خاص جوانان و نوجوانان منتشر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید:
ارسال نظرات