سخنگوی سابق کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با "پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی":
"60ثانیه با تاریخ" میتواند طیف نوجوان و جوان را جذب کند
حجتالاسلام سیدعلی طاهری درباره موشنگرافیک "60ثانیه با تاریخ" گفت: "60 ثانیه با تاریخ " که بصورت موشن گرافیک تولید شده از این جهت که در یک فرصت خیلی کوتاه مطالب و مفاهیم ارزشمند زیادی را به شکل جذاب در بر دارد کار بسیار ارزشمندی است و میتواند طیف نوجوان و جوان را به عنوان مخاطب جذب کند.
حجتالاسلام سیدعلی طاهری سخنگوی سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در
گفتگو با پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی درباره موشنگرافیک "60ثانیه با
تاریخ" که توسط پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است گفت: "60 ثانیه با تاریخ " که بصورت موشن
گرافیک تولید شده از این جهت که در یک فرصت خیلی کوتاه مطالب و مفاهیم ارزشمند
زیادی را به شکل جذاب در بر دارد کار بسیار ارزشمندی است و میتواند طیف نوجوان و
جوان را به عنوان مخاطب جذب کند.
سخنگوی سابق کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه شیوههای انتقال مطالب باید متفاوت با گذشته باشد گفت: ما در گذشته از سخنرانی و چاپ جزوه و کتاب استفاده میکردیم و بهرهمند میشدیم اما الان شیوههای تبلیغ تفاوت کرده است، لذا باید با شیوههای جدید کار کرد و متناسب با نیازهای امروز جامعه از این شیوهها بهره گرفت. به نظر من "60ثانیه با تاریخ" به خوبی از شیوههای جدید تبلیغ استفاده کرده است.
وی ادامه داد: "60 ثانیه با تاریخ" یک کار ارزشمندی است و میتواند در زمینههای مختلف به ویژه در جهت تبیین و تبلیغ منویات مقام معظم رهبری، وصایای حضرت امام(ره) و آنچه که امروز نظام نیاز دارد استفاده شود. به نظر من این نوع کارها تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب خواهد داشت. امیدوارم انشاءالله از این دست کارها هر چه بیشتر شاهد باشیم و بتوانیم با این شیوههای جدید یا حتی شیوههای دیگری که قابل استفاد باشد برای انتقال مفاهیم به ویژه به نسل سوم و چهارم که آینده کشور را در دست خواهند گرفت استفاده کنیم. هر چه کار در این زمینه تولید شود و کار توسعه پیدا کند به نظر من باز هم کم است و باید از این شیوههای جذاب هنری برای تبلیغ استفاده کرد تا انشاءالله نتایجش را بیشتر از قبل شاهد باشیم.
به گزارش پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی٬در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی٬پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی موشنگرافیک "60 ثانیه با تاریخ" را با رویکردی جدید برای سلسه مباحث تاریخی خاص جوانان و نوجوانان منتشر کرد.
سخنگوی سابق کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه شیوههای انتقال مطالب باید متفاوت با گذشته باشد گفت: ما در گذشته از سخنرانی و چاپ جزوه و کتاب استفاده میکردیم و بهرهمند میشدیم اما الان شیوههای تبلیغ تفاوت کرده است، لذا باید با شیوههای جدید کار کرد و متناسب با نیازهای امروز جامعه از این شیوهها بهره گرفت. به نظر من "60ثانیه با تاریخ" به خوبی از شیوههای جدید تبلیغ استفاده کرده است.
وی ادامه داد: "60 ثانیه با تاریخ" یک کار ارزشمندی است و میتواند در زمینههای مختلف به ویژه در جهت تبیین و تبلیغ منویات مقام معظم رهبری، وصایای حضرت امام(ره) و آنچه که امروز نظام نیاز دارد استفاده شود. به نظر من این نوع کارها تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب خواهد داشت. امیدوارم انشاءالله از این دست کارها هر چه بیشتر شاهد باشیم و بتوانیم با این شیوههای جدید یا حتی شیوههای دیگری که قابل استفاد باشد برای انتقال مفاهیم به ویژه به نسل سوم و چهارم که آینده کشور را در دست خواهند گرفت استفاده کنیم. هر چه کار در این زمینه تولید شود و کار توسعه پیدا کند به نظر من باز هم کم است و باید از این شیوههای جذاب هنری برای تبلیغ استفاده کرد تا انشاءالله نتایجش را بیشتر از قبل شاهد باشیم.
به گزارش پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی٬در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی٬پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی موشنگرافیک "60 ثانیه با تاریخ" را با رویکردی جدید برای سلسه مباحث تاریخی خاص جوانان و نوجوانان منتشر کرد.